RosenFalk

Sikeå/Gumboda nr1

Publicerad 2010-08-18 14:07:26 i Allmänt,

Det här lilla söta huset har jag sett många gånger då jag rest mellan Umeå och Ånäset längst E4, och tänkt på senare tid att jag måste fota det. Men att hitta nån stanns att ställa sig för att fota huset var knepigare. Det blev en parkeringsficka längre bort, och en härlig promenad i solen innan jag kunde börja fota.


Det hade blivit ganska så igenvuxet, vilket syntes när man stod på infartsvägen från E4.


Tog man sig bara förbi granarna och lövträden så fick man en bra foto över huset.


Plastblommor och spetsgardiner i en av fönstren.


Ett lättare förfall fanns där. Dörren var låst så jag riktade min uppmärksamhet till ett annat hus jag såg på håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela