RosenFalk

Sikeå/Gumboda nr2

Publicerad 2010-08-18 14:21:16 i Allmänt,

Glömde skriva att för en vecka sen tog jag mig på en fototur med målet Kålaboda. På väg dit skulle jag fota dom hus jag kände till. Så det blir fler husbilder eftersom.
-----------------------------------------------------------------------
Det här söta huset såg jag på håll när jag gick till hus nr 1 på samma område. Blev nyfiken vad det var för hus. Det lustiga var att längre bort på samma väg/område var det ett fint underhållet hus i västerbottensgård stuk. Men detta hus jag hittade såg väldigt ensamt ut.




Spår i gräset efter hjul tydde på att nån använder det till nått iaf....


I bakgrunden till höger ser man "det fina" huset.




Fina detaljer....


Ett lättare förfall....


Åh, förvaring av möbler...


Väldigt söta trädetaljer.


Prydnadsfigurer höll koll på världen utanför....


Prydnadsfigur av en hund och ett barn i bakgrunden till ett fönster som sätt bättre dagar.
Hej då söta huset....nu bär det iväg mot nästa hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela