RosenFalk

Hovrättsgatan 7

Publicerad 2010-10-17 18:27:16 i Allmänt,

När jag står på innergården till Bankgatan 7 ser jag nått intressant över en parkering. Jag går runt området och kommer fram till detta hus, som jag aldrig sett förut. Huset är troligast byggt under perioden 1880-1900.
Vackra detaljer...
Fast färgen håller på att flagna på vissa ställen...
Oj detta var oväntat. Det är ett flerfamiljshus, men om det alltid har sett ut så här det vet jag inte...
Men nog fasen är det vackert i alla fall, även om fönstren har blivit utbytta en gång i tiden.

Kommentarer

Postat av: vildhunden

Publicerad 2011-12-31 15:22:35

Hej!

Det var skoj att se att huset finns kvar.

Fina fotografier har du tagit också.

Ha det bra.

Gott Nytt År!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela