RosenFalk

Huset vid E4, Ersboda del2

Publicerad 2011-04-15 14:11:23 i Allmänt,

Jag ville komma tillbaka en sväng till, mest för en annan anledning att fota igen, men då kameran var med så ville jag dokumentera framfarten i huset, och detaljer som jag missade att fota förra gången. Detta var tisdag eftermiddag. Del 1 var från lördagen. Tur att jag fotade mest inne i huset då och inte senare....
Tomten där det gröna huset har stått. Ett äppelträd är det enda som berätta att det kan ha stått ett hus där.
Det röda huset.
Den lilla toaletten på bottenvåningen.
Tapeten i lilla toaletten. Fick kliva försiktigt över bräder för att komma dit från sidoingången.
Fönsterkarm vid entren:
Brända detaljer från ena byggnaden på tomten:
I kontainern för osorterat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela