RosenFalk

Återinvigning...

Publicerad 2013-07-19 13:55:18 i Allmänt,

Lite ovanligare, men tänkte att jag måste ju börja ta in lite mode också i denna blogg. Självklart blir det historiskt. Denna dag(16/6) passade jag på att klä mig i sent 1800-tal, då det var återinvigning av Västerbottens museeum. Kläderna har jag sytt själv. Gick runt och kollade utställningarna, innan jag tog mig ett besök ner till modestilsfotograferingen, och fick bli fotad. Insåg där att kläderna och allt gör sig grymt snyggt i profil. Senare blev det en byggnadsvårdsvandring i området. Gammlia området håller på att renoveras, så det blev en del foton från det. Sen fick jag ju endel positiva och nyfikna kommentarer om min klädsel, som bl.a. kände igen turnyr erans kläder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela