RosenFalk

Återinvigning av Stora Hotellet 1 mars 2014

Publicerad 2014-12-07 12:50:00 i Allmänt,

9 månader senare skriver jag om denna dagen. Jag har helt enkelt prioriterat andra saker. Men efter gårdagens fotning, och ett andra möte med en av mina bloggföljare så kände jag att det var dags att ta tag i att börja lägga upp bilder igen.
Jag valde till dagens ära att klä mig i sent 1800-tals inspiration i grönt och vitt. Vilket också fick en viss uppmärksamhet. Jag gick den guidade rundvandringen med kritisk blick. Synd att inte lampan i trappen fick vara kvar ändå. Jag frågade guiden varför inte orginaldörrarna var kvar i stora sviten. Svaret blev att dom var i för dåligt skick. Jag tänkte då, det är väl bara att renovera...eller?
Resultatet i helhet blev helt okej, och jag gillar ändå mysigheten i biblioteket.
Synd bara att det gamla huset bredvid bara delvis har blivit renoverat i nuläget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela