RosenFalk

Trädgårdsromantik 2019-2020

Publicerad 2020-07-20 23:12:00 i Allmänt,

I många av mina blogginlägg så tar sig växtligheten in i bilderna genom att den tagit över och har fått härja fritt när människans vilja att tygla den försvunnit. Så många gånger man kännt att man vill rädda en planta av en flerårig växt man hittat på en ödetomt, och ibland har jag också gjort det. Växtligheten finns ständigt närvarande i mitt liv, både i mitt fotograferande av ödehus men även i mitt vanliga liv.
I våran egen trädgård gör jag vad jag kan för att tygla växtligheten, men man hinner bara med det man hinner. Men jag tänkte dela med mig några av mina bästa foton på våra växter i trädgården, från sommaren 2019 fram tills idag 20 juli 2020. 
 
½ sommaren 2020:
Sommaren 2019:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela