RosenFalk

Hedlundavägen 10

Publicerad 2024-09-18 10:03:00 i Allmänt,

Jag trodde jag skulle bli för sent ute när jag såg en bild i en facebookgrupp på huset när rivningsklon tar tag i taket. Men några dagar senare fick jag möjligheten att titta förbi, men jag kunde inte stanna så länge då pojkarna skulle hämtas på förskolan och minstingen sov i bilen.(Kunde parkera aldeless intill)
Så bland mullrande motorljud och sågspån som dansade i luften fångade jag stunden då ytterligare ett hus fick rivas för expandering, i detta fall för en ny skola. För trots att folk erbjöds att köpa huset för 1 kr och flytta det så var det ingen som nappade på det, synd nog.
 
 
gatvy från googla april 2022:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela